FÆLLES ARBEJDSDAG

ARBEJDSDAG

Bestyrelsen har planlagt en fælles arbejdsdag for alle beboere i Fjordhusene. Det er frivilligt at deltage, men vi håber naturligvis på stort fremmøde.

Formålet er, at:
– at vi lærer hinanden bedre at kende, og at mange beboere byder ind på opgaver, så fællesområderne til stadighed fremstår pæne og ryddelige.

Det foregår:
Søndag den 6. oktober
Mødetid kl. 9.00.
Alle bedes møde friske og veloplagte 😊.   
Mødested foran postkassehuset.               
Påklædning efter vejrliget – og arbejdshandsker og måske gummistøvler.

Programmet er følgende:
Bestyrelsen byder velkommen. Kjeld opdeler de fremmødte – jfr. tilmelding – i hold, og så går vi i gang!
Der udpeges en tovholder, der ud over Kjeld holder styr på tropperne.

Hold A
2 hold af 2 beboere med medbragte biler og trailere.                                   4 personer og to biler med trailer           
Opgave:
Indsamling af skrald og andre effekter på fællesarealerne samt bortkørsel til molokkerne ved postkassehuset eller Affald+ på Ydernæs i Næstved.

Hold B
2 beboere med medbragte børster, klude og spande.                                                               2 personer
Opgave: rengøring af vores 106 postkasser med tørre børster
og derefter aftørring med våde klude, vand og bilshampoo med voks. Bestyrelsen sørger for at indkøbe shampoo med voks.

Hold C
4 – eller eventuelt flere – beboere med medbragt skovl og/eller kost.                        min. 4 personer

Opgave: Der skal ryddes op i og omkring de 9 affaldsgårde og så skal der fejes.
Det indsamlede skrald placeres uden for affaldsgården, hvor hold A afhenter det og kører det til Affald+.

Hold D
4 – eller eventuelt flere – beboere.                                                                                          min. 4 personer
Opgave: Finde og indhente skrald og strandingsgods ved fjordbredden i retning mod Enø Kystvej samt ved fjordbredden i inderfjorden.
Hold A henter og kører skraldet og strandingsgodset væk, og det aftales mellem hold A og D, hvor skraldet placeres.

Hold E
2-3 beboere i bil/biler                                                                                                                   2-3 personer og 1 bil
Opgave: Afhentning af i forvejen bestilte sandwich samt øl, vand samt kaffe og kage, som vi spiser sammen kl. 12.30 i postkassehuset.
Bestyrelsen sørger for indkøb af kopper, sukker, mælk, servietter og for at opstille et langbord til det hele, og Kjeld har allerede gjort postkassehuset besøgsvenligt.

 

Hold F
2 beboere med medbragt kultivator/rive                                                                                     2 personer
Opgave: Fjerne græs og ukrudt fra volleybanen. Det lægges i en bunke ved siden af volleybanen.
Hold A henter bunken og kører det på Affald+.

Tovholder kontaktes (opholder sig ved postkassehuset), såfremt et hold er færdig med en opgave meget hurtigt.

 

Tilmelding senest den 2/10 af hensyn til bestilling af bl. a. sandwich:

Send en mail til bestyrelsen på formanden@fjordhusene4736.dk , hvis du har mulighed for at deltage. Oplyst navn, husnummer og mailadresse.

Oplyse:             

– navn
– husnummer
– mailadresse
– antal deltagere fra huset
– information om hold: eks. Jeg ønsker at blive tilmeldt på hold….?
– skriv hvad du/I medbringer: bil/trailer/spand/klud/kost/kultivator…?

Alle får retursvar.

Det bliver hyggeligt. Vel mødt!

Bestyrelsen

Views: 706

Rating: 5.0/5. From 2 votes.
Please wait...
Translate »