Meddelelse om Generalforsamling 2020

Kære medlemmer

Har I husket at sætte kryds i kalenderen den fredag den 25/9-2020 om aftenen?

Der er ordinær Generalforsamling 2020 i E/F Fjordhusene den 25/9-20 på Smålandshavet, Karrebæksminde, og vi har mange vigtige dagsordenspunkter at tage stilling til, så bestyrelsen håber på et stort fremmøde.

Vi forventer at begynde allerede kl. 17.00. Der sendes natuligvis en indkaldelse ud, som vanligt, senest 14 dage før og denne meddelelse skal derfor blot forstås som ekstra service til alle medlemmer.

LEA mailer indkaldelsen til Generalforsamling 2020 til alle medlemmer senest 14 dage før den 25/9.

Det skal samtidig meddeles, at da vi jo endnu ikke er sluppet af med COVID-19, kan det være, at bestyrelsen bliver nødt til at fortage ændringer i forhold datoen for afvikling af generalforsamlingen eller i forhold til et maksimalt deltagerantal på Generalforsamling 2020.
Men foreløbig afvikles generalforsamlingen efter vanligt koncept den 25/9. Hilsen bestyrelsen  i E/F Fjordhusene

Visits: 179

Rating: 5.0/5. From 1 vote.
Please wait...